سلام  این هم اولین متن من در این جا
     محبوبم

      روزی که تو را یافتم و مهبوت عشق تو گشتم و تو را

     مرحم زخم هایم قرار دادم آن روز را روز  فرشته  نامیدم .

 

      روزی که عاشقانه به تو دل دادم و صید قلب رئوفت

      شدم آن روز را روز عاشقی  خواندم .

 

     روزی که با نگاه سرشار از محبت تو گره ی مهر را بینمان

     محکم ساختم آن روز را روز دلبستگی دانستم.

 

     روزی که با دل به خون تپیده ی تو با بی وفایی انسان ها

    آشنا شدم آن روز را روز همدلی نام نهادم .

 

     امٌا امروز که از تو جدا هستم و جدایی مانعی برای رسیدن

      به توست امروز را روز مرگ پرستو  نام می نهم .

 

نظرات 5 + ارسال نظر
Mr.Lover سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:40 ب.ظ http://lover.weblog.dezfoul.net

سلام دوست عزیز .

از اینکه من اولین نفری هستم که به وبلاگ جدید شما میام خیلی خوشحالم ....

امیدوارم توی این وبلاگ هم مثل اون یکی موفق و پیروز بشی .....

مطلب ساده و خوبی بود ....

منتظر مطالب بهتر شما هم هستیم ....

و من هم روزی را که چشم در چشمان آبی او گذاشتم را روز رهایی خود نام نهادم اما روزهاست در این رهایی اسیر و زندان شده ام ....

رهایی من در آن روز هیچ نبود جز زندان عشق ....

و من عاشقانه این زندان را میپرستم ....

نشسقش سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 06:17 ب.ظ http://kasra1.persianblog.com/

سلام .. وبلاگ زیبا با گفتاری دلنشینی دارید ... خوشحال میشم شما هم به عنوان شخصی زیبا نگر بازدیدی از وبلاگ من داشته باشید ... شاد و موفق باشین ...................

سعید سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 06:18 ب.ظ http://www.bijanmortazavi.persianblog.com

سلام دوست عزیز من تازه به وبلاگ شما سر زدم شما بسیار زیبا می نویسی و قلم قوی دارید شما خوشحال هستم که وبلاگ شما رو می خونم امیدوارم همیشه موفق و موید باشید براتون آرزوی موفقیت و سلامتی می کنم
راستی به وبلاگ من هم سر بزنید خوشحال می شم
سعید فدائیان

شاهزاده چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:31 ق.ظ

پدیده شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:02 ب.ظ http://www.padidehrokni.persianblig.com

سلام خیلی قشنگ بود
بازهم با قلم زیبایت وکلام دل نشینت داستان های نهان عشق را بر قلب هایمان حک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد