محبت

    از آتش پرسیدم محبت چیست؟ گفت : از من سوزنده تر است

    از گل پرسیدم محبت چیست ؟گفت: از من زیباتر است .

    از شمع پرسیدم محبت چیست؟ گفت: از من عاشق تر است .

   از محبت پرسیدم تو چیستی ؟ گفت : نگاهی بیش نیستم

 

 

   دوستان عزیزم سلام

    میلاد آخرین پیامبر   محمد مصطفی و رییس مذهب شیعه بر همگیتان

    مبارک

 

      این آخرین متن من خواهد بود  امید وارم باز

     هم بتونم در کنار شما باشم

     تا 2 ماه نیستم

     اگر خوبی   بدی دیدید حلالم کنید

    البته خوبی که ندیدید همش بدی بوده

    برام دعا کنید تا در امتحانام موفق بشم تا بتونم مجدداً

     پیش شما برگردم

 

   خدایا :

   جسم من دشتی است  که بذر نیکی در آن میکارم

   و با نام تو آن را آبیاری میکنم تا گل عطر آگین حضورت در

    قلبم بروید

    خدایا:

    فقط می دانم که معبود این دل خسته هستی

   و اگر دیده از من بر گیری

   خواهم مرد.

 

     دل هایتان آسمانی   نگاههایتان بارانی  

      دست های یکدیگر را محکم فشار دهید

 

     قوی سفید   

 



 

     مهدی جان

    امشب شب توست  شب تولد تو

    تولدت را جشن می گیرم و خدای را سپاس

       گویم که تو را به من داد .

 

  غم در قلبم جای گرفته از این که روز تولدت تو را نمیبینم

  نا با عشق هدیه ای تقدیمت کنم .

      حال که نمیبینمت

     شوق درونی ام را بین همگان پخش می کنم  

     تا جویای لبخند تو باشم

 

 

        مهدی عزیزم ( داداش گلم ) تولدت میارک

     

         همه ی اونایی که امروز تولدشونه

 

            تولدتون مبارک

               داداشی باز هم تولدت مبارک